izpis_h1_title_alt

Trženjska strategija za prodajo avtomobilskih nadomestnih delov blagovne znamke Motrio : diplomsko delo
ID Savnik, Matija (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/savnik2634.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, poslovno okolje, analiza, case study, avtomobilska industrija, rezervni deli, elektronsko trženje, Internet
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Savnik]
Leto izida:2007
Št. strani:42 str., 5 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11157 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16956902 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1200
Število prenosov:357
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, business environment, analysis, case study, car industry, spare parts, electronic marketing, Internet

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj