izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov nakupa parfuma : diplomsko delo
ID Škrbić, Lana (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/skrbic2633.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, proizvodi, nakup, potrošnik, blagovne znamke, embalaža, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Škrbić]
Leto izida:2007
Št. strani:44 str., 21 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11156 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16956646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1243
Število prenosov:235
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, cosmetics, products, purchasing, consumer, trademarks, packaging, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj