izpis_h1_title_alt

"Ženstvenost" v gibu: oblikovanje identitete in odnosa do telesa skozi plesanje orientalskega plesa
ID Kosi, Maruša (Avtor), ID Bartulović, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (482,12 KB)
MD5: 9A12F3E9678C475D47F1B87CE17C9CA2

Izvleček
Diplomsko delo raziskuje, kako se v orientalskem plesu prepletata razumevanje ženstvenosti in oblikovanje odnosa do telesa ter v kolikšni meri plesalke privzemajo plesno identiteto. Ob tem problematizira orientalistične značilnosti, ki se skrivajo v razlagah pomenov plesa, in sprašuje o njegovi subverzivni moči. Razumeti skuša nenehno prisotno ambivalenco, ki se kaže v razumevanju plesa. Preučuje konstrukcijo in utrjevanje osebne in spolne identitete skozi performativno telesno prakso. Razlaga, na kakšen način se ženstvenost, ki jo plesu pripisujejo plesalke, izraža v interpretacijah plesnih gibov in glasbe, v oblačilih ter v razkrivanju telesa. Ukvarja se z močjo pogleda in sprašuje, ali je ta inherenten plesu. Pojasniti želi načine, na katere plesalke ponotranjijo družbene ideale, povezane z ženstvenostjo in telesom, ter jih v procesu ukvarjanja s plesom pretvorijo v sebi všečno obliko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:orientalski ples, odnos do telesa, ženstvenost, identiteta, pogled, objektivizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-111391 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2019
Število ogledov:1256
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Femininity in Movement: Shaping of Identity and Relationship to the Body through Dancing the Oriental Dance
Izvleček:
The undergraduate thesis researches how understanding of femininity and shaping of relationship to the body reflect in oriental dance. It studies what role dancing plays in constructing oriental dancer’s identity. It also problematises orientalist characteristics that are hidden in meanings of the dance and questions its subversive potential. The thesis examines construction and enactment of personal and gender identity through a performative body practice. In addition, it explains the ways in which femininity is being expressed in interpretations of dance moves, music, clothing and revealing of the body. It analyses the (objectifying) power of gaze and enquires whether it is inherent to dance. The thesis tries to explain the ways in which dancers internalise society’s ideals about femininity and body and how, in the process of dancing, they reshape them into a more likeable and acceptable form.

Ključne besede:oriental dance, relationship with body, femininity, identity, gaze, objectification

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj