izpis_h1_title_alt

Implementacija družbenega omrežja Snapchat v novinarstvu: Primer televizijske informativne oddaje za otroke in mladino Infodrom
ID Grudnik, Zala (Avtor), ID Vobič, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,46 MB)
MD5: 72680E6C8031CDDBBB400DCBA8939B91

Izvleček
V magistrskem delu spoznavamo različne vidike implementacije družbenih omrežij v novinarstvu. Za študijo primera smo si izbrali Infodrom, edino slovensko otroško-mladinsko informativno televizijsko oddajo. S pomočjo kvalitativnih metod opazovanja z udeležbo in poglobljenih intervjujev, ki smo jih opravili z ustvarjalci oddaje Infodrom, smo želeli ugotoviti, kako se implementacija družbenih omrežij odraža v novinarskih delovnih rutinah in kaj o tem menijo člani uredništva. Prav tako nas je zanimalo, kaj je implementacija družbenih omrežij pomenila za odnose med uredništvom oddaje Infodrom in občinstvom. V magistrskem delu smo še posebno pozornost namenili spoznavanju družbenega omrežja Snapchat, ki je zelo popularen med mladimi. Študija kaže, da je Snapchat zaradi slabše uporabniške izkušnje manj popularno družbeno omrežje med novinarji, a zaenkrat še ostaja družbeno omrežje številka ena med Infodromovo ciljno publiko (otroki starimi med 9 in 14 let). Novinarji uporabljajo družbena omrežja za najrazličnejše namene. Najpogosteje za preiskovanje, objavljanje in interakcijo z občinstvom ter njihovo participacijo. Ugotavljamo, da novinarji sprejemajo družbena omrežja večinoma pozitivno, četudi jim občasno predstavljajo dodatno delovno breme, za katerega niso dodatno plačani. Najbolj cenijo to, da so jim družbena omrežja olajšala interakcijo z občinstvom. Zdaj lažje in hitreje izvedo, kaj otroke zanima, kakšno je njihovo mnenje in katere teme so za njih aktualne. Dandanes so odnosi med medijem in občinstvom dosti manj enosmerni kot nekdaj, občinstvo pa je s svojo uporabniško ustvarjeno vsebino tudi dosti manj pasivno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena omrežja, Snapchat, novinarstvo, delovne rutine, Infodrom
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-111282 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36408669 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2019
Število ogledov:1373
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of social media Snapchat in journalism: Example of television news show for children and youth Infodrom
Izvleček:
This master thesis discovers various aspects of social media implementation in journalism. Our case study was Infodrom, the only Slovene television news for children and youth. During the research, we used qualitative research methods such as participant observation and in-depth interviews, conducted with the creators of Infodrom. We wanted to see, how social media implementation reflects in journalistic work routines and what journalists think about it. We were interested in discovering what social media represented in the relationship between journalists and their audience. We specifically focused on discovering Snapchat, a popular social media among young people. The results show that due to its poor user experience Snapchat is not a popular social media among journalists. However, it remains social media No. 1 among Infodrom's target audience (children aged between 9 and 14). Journalists use social media for different reasons. Most commonly for investigation, publishing and interaction with the audience and their participation. We established that journalists accept social media mostly with a positive attitude, even though they occasionally represent additional unpaid workload. The fact that social media have made it easier for them to interact with their audience is their biggest esteem. Children's interests, opinions and topics relevant to them can now be found easier and quicker. Nowadays, the relationships between a medium and an audience have become less one-way as in the past, while the audience is becoming less and less passive, thanks to the user-generated content.

Ključne besede:social media, Snapchat, journalism, work routines, Infodrom

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj