izpis_h1_title_alt

Analiza uspešnosti prodaje gozdnih lesnih sortimentov v gozdarski zadrugi lastnikov gozdov Pohorje-Kozjak
ID Černač, Gregor (Avtor), ID Pezdevšek Malovrh, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,18 MB)
MD5: 961E9A3F835BCF4FCDC344A70CD6DAC8

Izvleček
Zadružništvo ima na slovenskem že dolgo tradicijo, saj začetki zadružništva segajo v leto 1873, ko je bil sprejet zadružni zakon. Prvi gozdarski zadrugi sta bili v Sloveniji ustanovljeni leta 1918, sedaj pa je zadrug, ki so registrirane za kmetijstvo, lov, gozdarstvo ter ribištvo v Sloveniji 78, kar predstavlja 18,4 % vseh slovenskih zadrug. Ena izmed zadrug je tudi Gozdarska zadruga lastnikov gozdov Pohorje – Kozjak, katero smo kot študijo primera izbrali za analizo uspešnosti prodaje gozdnih lesnih sortimentov v obdobju od ustanovitve do leta 2017, ter analizo zadovoljstva članov z odkupnimi cenami in samim delovanjem zadruge. Kot osnova za analizo uspešnosti prodaje so nam služili računi in obračuni prodaje gozdnih lesnih sortimentov ter bilance stanja poslovanja zadruge. Zadovoljstvo članov zadruge pa smo analizirali s pomočjo strukturiranega anketnega vprašalnika za člane in intervjujem z direktorjem zadruge. Ugotovili smo, da je zadruga z leti povečevala obseg trgovanja z gozdnimi lesnimi sortimenti, ter med analiziranimi leti povečala odkup za 47,6 %, da so se odkupne in prodajne cene med analiziranimi leti gibale v odvisnosti od kakovosti sortimentov ter da zadruga posluje uspešno in dobičkonosno, saj je v vseh letih poslovala z dobičkom. Člani zadruge so v povprečju zadovoljni z delovanjem zadruge, saj so svoje zadovoljstvo po Likarjevi skali ocenili s 4,0. Glavni problem delovanja zadruge predstavlja majhno število članov, konkurenca ostalih odkupovalcev ter plačilna nedisciplina kupcev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadruga, odkup gozdnih lesnih sortimentov, prodaja gozdnih lesnih sortimentov, analiza uspešnosti poslovanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2019
Založnik:[G. Černač]
UDK:630*94:630*7(497.4Pohorje)(497.4Kozjak)(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:5510566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.09.2019
Število ogledov:732
Število prenosov:220
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of sales performance of forest timber assorments in the Forestry cooperative of forest owners Pohorje – Kozjak
Izvleček:
Cooperative in Slovenia has a long tradition. Beginning goes to a year 1873 when the first cooperative law has been accepted. First forest cooperatives were made in 1918. Now there are 78 cooperatives for agriculture, forestry and fishing in Slovenia. That is 18.4 % of all slovenian cooperatives. One of the cooperatives in Slovenia is Gozdarska zadruga lastnikov gozdov Pohorje – Kozjak, which has been chosen to be analysed for success of selling forest timber assorments in a period from its beginning to year 2017, and analysis of customers satisfaction of price and overall working of the cooperative. Basics for analysis of success of sold items were reciepts of sold and purchased forest timber assorments and bilances of cooperatives financial situation. Overall satisfaction of members of the cooperative was analysed with special structured poll and interview with the director of cooperative. We found out that the cooperative was improving its trading with forest timber assorments and improved bought forest timber assorments for 47.6 % in the analysed period. The prices of bought and sold items were moving dependently on the quality of forest timber assorments and the success of cooperative was positive shows that the cooperative was making profits every year. Members of cooperative were in general very satisfied with the work of cooperative and were rating it 4.0 on Likar's scale. Main problem of it is low member number, competition of other buyers and not disciplined sellers.

Ključne besede:cooperative, buying forest timber assorments, selling forest timber assorments, business performance analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj