izpis_h1_title_alt

Analiza govora učiteljev pri pouku s stališča pravorečja na primeru ljubljanske osnovne šole : diplomsko delo
ID Trifunović, Dajana (Avtor), ID Tivadar, Hotimir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,67 MB)
MD5: E3631A9923E3EE1DEB217A5108F3C3F6

Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Analiza govora učiteljev pri pouku s stališča pravorečja na primeru Osnovne šole Riharda Jakopiča sta analizirana govora učiteljic slovenščine in matematike med poukom šestega razreda. Govora sta analizirana s pomočjo programa Praat s stališča besedilnofonetičnih elementov, in sicer intonacije, premorov, poudarkov, hitrosti artikulacije. Narejena je tudi analiza s stališča pravorečja. Posnetka sta pridobljena iz mojega osebnega arhiva in sta nastala aprila leta 2019. Uporabljena sta izključno za raziskovalne namene.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, pravorečje, besedilna fonetika, analiza govora, izobraževanje, učitelji, osnovne šole
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Trifunović]
Leto izida:2019
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-110865 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6\'34:37-051
COBISS.SI-ID:90234115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2019
Število ogledov:956
Število prenosov:183
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of Teachers Speech During Class from the Viewpoint of Orthoepy, on the Example of Ljubljana Elementary School
Izvleček:
In diploma titled Analysis of Teachers Speech During Class from the Viewpoint of Orthoepy, on the Example of Ljubljana Elementary School, the speech of a Slovene and a math teacher are analysed during a sixth grade class. Their speech is analysed with the help of a programe called Praat, from the viewpoint of textual phonetics elements, which are intonation, pauses, emphases, speed and articulation. An analysis from the perspective of orthoepy was also done. The recordings are from my personal archive, and were taken in April 2019. They are used strictly dor research purposes.

Ključne besede:Slovenian, orthoepy, textual phonetics, speech analysis, education, teachers, elementary school

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj