izpis_h1_title_alt

Celostna grafična podoba podjetja MedAdria, d.o.o.
Moder, Karin (Avtor), Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,75 MB)
.pdfPDF - Priloga, prenos (787,44 KB)
.pdfPDF - Priloga, prenos (1,12 MB)
.pdfPDF - Priloga, prenos (1,22 MB)

Izvleček
Diplomsko delo obsega potek izdelave celostne grafične podobe za podjetje MedAdria d. o. o. Podjetje do sedaj še nima celostne grafične podobe, le-ta pa je potrebna za prepoznavnost na trgu. V teoretičnem delu je predstavljena opredelitev pojma celostna grafična podoba. Diplomska naloga se osredotoča na elemente celostne grafične podobe kot so barvna shema, tipografija, logotip ter ostale dele celostne grafične podobe (vizitka, dopisni list ipd.). V eksperimentalnem delu so navedeni materiali in metode s katerimi je izdelana celostna grafična podoba, izdelana pa je bila tudi spletna anketa za preverjanje ustreznosti celostne grafične podobe – pridobitev subjektivnega mnenja anketirancev. Za preverjanje celostne grafične podobe smo uporabili tudi napravo za sledenje očesnim premikom – objektivno mnenje anketirancev. Pisno in slikovno so izdelki predstavljeni v poglavju rezultati in razprava.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba, logotip, naprava za sledenje očesnim premikom, oblikovanje, priročnik celostne grafične podobe
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2019
Število ogledov:138
Število prenosov:89
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate identity of the company MedAdria, d.o.o.
Izvleček:
The diploma thesis includes the production of a visual corporate identity for the company MedAdria, d. o. o. To this date, the company does not yet have a visual corporate identity, which is needed for market recognition and visibility. In the theoretical part the term visual corporate identity is presented. The diploma thesis focuses on elements, such as color scheme, typography, logo and other parts of visual corporate identity (business card, correspondence list, etc.) In the experimental part, the materials and methods used to produce a visual corporate identity are presented, as well an online survey for checking the appropriateness of the visual corporate identity – obtaining the subjective opinion of the participants. To check the visual corporate identity we also used an eye tracking device – obtaining the objective opinion of participants. The products of the diploma thesis are presented in the chapter »Rezultati in razprava« (Results and discussion) in writing and in picture.

Ključne besede:brand manual, visual corporate identity, design, eye tracking device, logotype

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj