izpis_h1_title_alt

Numerično modeliranje dinamičnega odziva sipke snovi
ID Stanonik, Simon (Avtor), ID Kunc, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Trajkovski, Jovan (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,97 MB)
MD5: 1F31435E9B31B8622E3DB3B4CBA0FEBA

Izvleček
V želji po zagotovitvi večje prometne varnosti udeležencev v prometu se klasične izvozno-uvozne priključke zamenjuje z izletnimi conami. V diplomskem delu smo preverili, če in kako različna velikost delcev sipkega material vpliva na zaustavitev krogle pri trku z njimi. V programskem paketu LS-DYNA smo naredili numerični model, s katerim smo simulirali padanje ter zaustavljanje krogle v sipkem materialu. Simulacije smo opravili pri treh različnih velikostih delcev in treh različnih začetnih hitrostih krogle. Na podlagi tako dobljenih rezultatov smo ugotovili, da pri nižjih hitrostih velikost delcev pomembno vpliva na pot, ki jo pri zaustavljanju opravi krogla, medtem ko se s povečevanjem hitrosti krogle vpliv velikosti delcev zmanjšuje. Najboljše rezultate smo dobili z uporabo delcev, katerih premer znaša 25 mm.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:numerična analiza, prodec, izletne cone, metoda končnih elementov, hidrodinamična metoda zglajenih delcev
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Stanonik]
Leto izida:2019
Št. strani:XVI, 55 f.
PID:20.500.12556/RUL-110185 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.61:004.942:625.073(043.2)
COBISS.SI-ID:16950555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2019
Število ogledov:3063
Število prenosov:374
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Numerical analysis of dynamic response of gravels
Izvleček:
In order to ensure higher road safety for road users when joining and leaving highway, traditional metal fence protected junctions, are replaced with run-off areas. During the diploma we analyse if and how different particle size of gravel influence stopping distance of ball when colliding with them. Numerical model to simulate stopping ball, was made in computer software LS-DYNA. Simulations were made on three different gravel grain sizes and with three different initial ball velocity. Based on results we obtain this way, we found that at lower speed particle size influences the ball stopping distance significantly, while the difference decreases with increasing ball speed. Best results were obtained using particles with a diameter of 25 mm.

Ključne besede:numerical analysis, gravel, run-off area, finite element method, smoothed particle hydrodynamics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj