izpis_h1_title_alt

Komuniciranje ideologije zdravja na primeru znamke Herbalife
ID Logar, Iza (Avtor), ID Vezovnik, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (11,40 MB)
MD5: B90EFEF89B577E9FBDBCC94AA943D6EC

Izvleček
Zdrav življenjski slog je danes postal družbeno konstruiran koncept, ki se precej odmika od medicinske razlage zdravja. Ključni problem, ki ga poudarjam v svoji diplomski nalogi, je komuniciranje zdravja na podlagi telesnega videza. Družbena omrežja so danes postala pomembno zbirališče informacij o zdravem načinu življenja, ki so preprosto dostopne vsakemu uporabniku, ki si na izbrani platformi ustvari profil. V svoji diplomski nalogi se osredotočam na izbrane Instagram profile in njihove objave pod rubriko Instagram zgodba, katerim je skupna komunikacija zdravega načina življenja in promocija znamke prehranskih dodatkov Herbalife. Z izbrano literaturo in multimodalno analizo ugotavljam, da uporabniki in promotorji Herbalife produktov na Instagramu komunicirajo lastno ideologijo zdravja, ki kot ključni indikator zdravja predstavlja telesno težo in zunanji videz. V nalogi opozarjam, da je takšna komunikacija pomanjkljiva z vidika razlage zdravja, saj ne vsebuje omembe drugih pomembnih faktorjev, ki lahko močno vplivajo na zdravje posameznika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zdravje, zdravizem, komuniciranje, ideologija zdravega življenja, Instagram
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109738 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36382045 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2019
Število ogledov:1623
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Communication of health ideology on the case of brand Herbalife
Izvleček:
A healthy lifestyle today has become a socially constructed concept that considerably deviates from the medical explanation of health. The key problem that I emphasize in my graduation thesis is the communication of health based on the physical appearance. Today, social networks have become an important gathering place for information on a healthy lifestyle that is easily accessible to every user who creates a profile on a selected platform. In my graduation thesis I focus on the selected Instagram profiles and their posts on Instagram Story, which is a common communication of a healthy lifestyle and the promotion of the Herbalife brand. With selected literature and multimodal analysis, I find that users and promoters of Herbalife products communicate on their Instagram profiles their own ideology of health, which, as a key indicator of health, represents body weight and external appearance. In the thesis, I would like to point out that such communication is deficient in terms of the explanation of health, since it does not contain other important factors that can have a significant impact on the health of the individual.

Ključne besede:health, healthism, communication, ideology of healthy living, Instagram

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj