izpis_h1_title_alt

Ocena uspešnosti Mercatorjeve strategije prodora na trge nekdanje Jugoslavije : diplomsko delo
ID Farič, Tanja (Avtor), ID Glas, Miroslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/faric2521.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, Mercator, internacionalizacija, investicija, Hrvatska, Srbija, Makedonija, BIH
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Farič]
Leto izida:2006
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-10955 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:16845542 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:948
Število prenosov:302
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, retail trade, commercial enterprise, Mercator, internationalization, Croatia, Serbia, Macedonia, Bosnia and Herzegovina

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj