izpis_h1_title_alt

Razvoj merilnika momenta za preizkušanje pogonskih sklopov
ID Klinc, Gregor (Avtor), ID Benedičič, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Žavbi, Roman (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (15,46 MB)
MD5: 6AD58DCF0BB93ACE20FEB67416D795D5
.pdfPDF - Priloga, prenos (97,40 KB)
MD5: ED65DF93DDEE08E8077376860AA5F432

Izvleček
Za celovito analizo pogonskih sklopov je potrebno meriti mehanske obremenitve v pogojih obratovanja. Testiranje mora biti čim bližje dejanski aplikaciji, mehanske lastnosti merilnikov pa ne smejo bistveno vplivati na sistem, saj se zaradi vztrajnostnih mas in togosti merilnika spremeni dinamični odziv sistema. Razvili smo merilnik navora za merjenje statičnih obremenitev pogonskega sklopa na preizkuševališču. Glede na postavljene zahteve smo pripravili sistematični pregled možnih konstrukcijskih rešitev, izvedli smo pregled patentov kot vir idej in preverili, če potencialne rešitve niso že zaščitene. Za najbolje ovrednotene rešitve smo pripravili trdnostno analizo konstrukcije merilnika in konstrukcijo nato optimirali. Verifikacijo izbrane rešitve smo izvedli s prototipom. Zahtevano funkcionalnost smo potrdili s sistematičnimi meritvami in končno rešitev dokumentirali s tehnično dokumentacijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:navor, merjenje navora, numerični modeli, metoda končnih elementov, togost, metodika konstruiranja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Klinc]
Leto izida:2019
Št. strani:XXI, 66 str.
PID:20.500.12556/RUL-109373 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:621.83:531.781:519.61(043.2)
COBISS.SI-ID:16838939 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2019
Število ogledov:1344
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of the torque sensor for drive assemblies testing
Izvleček:
For a complete analysis of drive assemblies, it is necessary to measure the mechanical loads in operating conditions. The testing should be as close to the actual application as possible, and the mechanical properties of the meters must not materially affect the system, because the inertial mass and stiffness of the meter change the dynamic response of the system. We developed a torque meter for measuring the static load of the drive train at the test station. Based on the requirements, we prepared a systematic overview of possible design solutions, we examined patents as a source of ideas and checked if potential solutions were not already protected. For the best evaluated solutions we prepared a robust analysis of the meter design and then optimized the design. Verification of the chosen solution was carried out with a prototype. The required functionality was confirmed by systematic measurements and the final solution was documented with technical documentation.

Ključne besede:torque, toque measurement, numerical models, finite element method, rigidity, mechanical design process

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj