Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Oglaševalni plakati na Kitajskem v 21. stoletju – Analiza in vloga oglaševalnih plakatov »ohranjanja civiliziranosti in ustvarjanja novih trendov«
ID
Kšela, Sanela
(
Avtor
),
ID
Vampelj Suhadolnik, Nataša
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,66 MB)
MD5: 72A89BEDDB7A4B22D38282A857C1D48E
Galerija slik
Izvleček
V magistrskem delu bom obravnavala oglaševalne plakate serije »kitajskih sanj« (Zhongguo meng ???) političnega programa »ohranjanja civiliziranosti in ustvarjanja novih trendov (jiang wenming shu xinfeng ??????), ki so se začeli pojavljati po letu 2013 na Kitajskem. S pomočjo literature in virov, lastne raziskave in analiziranja, bom raziskala začetek politike »kitajskih sanj«, zgodovino oglaševalnih plakatov na Kitajskem, njihovo sporočilnost, krajevni izvor, prisotnost tradicionalne (konfucijanske, budistične in daoistične) in sodobne simbolike ter politično vlogo. V analizo bo zajetih 176 oglaševalnih plakatov, ki so na podlagi sporočilnosti naslovnih sloganov in slikovne vsebine razdeljeni v tri kategorije: politika »kitajskih sanj«, tradicionalne in sodobne vrednote ter okoljevarstvena problematika in oskrba s hrano. Plakati prihajajo iz 24 različnih lokacij, ki jih delimo na sedem geografskih območij: (S, SV, SZ, osrednja Kitajska, J, JZ in V). V nalogi bo prikazana vsebina plakatov, različni slogi (kmečko slikarstvo, rezljanke, glinene figure, karikature in redukcija lesoreznega printa) ter vplivi posameznih krajev na izdelavo plakatov. Cilj magistrskega dela je torej predstaviti izvor oglaševalnih plakatov, analizirati simboliko, politično vlogo in rabo oglaševalnih plakatov po letu 2013.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
kitajska simbolika
,
kitajska tradicija
,
kitajska umetnost
,
oglaševalni plakati
,
vloga oglaševalnih plakatov
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-109317
Datum objave v RUL:
30.08.2019
Število ogledov:
1046
Število prenosov:
211
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Kitajski jezik
Naslov:
中国21世纪的公益广告——“讲文明树新风”公益广告的分析与作用
Izvleček:
x
Ključne besede:
x
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj