izpis_h1_title_alt

Analiza impulzivnega nakupnega vedenja porabnikov na bencinskih servisih : magistrsko delo
ID Vadnal, Anja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vadnal3015.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodaja na drobno, nafta, potrošnik, behaviorizem, vedenjske znanosti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Vadnal]
Leto izida:2006
Št. strani:82 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10858 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16796390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1171
Število prenosov:261
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, retail trade, oil, consumer, behaviourism, behavioural sciences, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj