izpis_h1_title_alt

Analiza impulzivnega nakupnega vedenja porabnikov na bencinskih servisih : magistrsko delo
Vadnal, Anja (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vadnal3015.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodaja na drobno, nafta, potrošnik, behaviorizem, vedenjske znanosti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[A. Vadnal]
Št. strani:82 str., 22 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16796390 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:513
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, retail trade, oil, consumer, behaviourism, behavioural sciences, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj