izpis_h1_title_alt

Medijski repertoarji osnovnošolskih otrok
ID Škurnik, Tjaša (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,52 MB)
MD5: 42635384BFF7E2C791CF5159CFA28659

Izvleček
Ljudje vsakodnevno uporabljajmo kot tudi dostopamo do najrazličnejših medijev in tehnologij. Ti nas spremljajo na vsakem koraku ter nas pri tem tudi oblikujejo in zaznamujejo. To velja še posebej za mlade, ki z novimi mediji in tehnologijami odraščajo ter se preko teh razvijajo, zabavajo in komunicirajo. Danes ne moremo več govoriti o dominantnosti določenega medija, tehnologije ali medijske platforme, saj se je medijska potrošnja s pojavom digitalnih medijev radikalno spremenila in diverzificirala. Ta je s pojavom novih tehnologij postala izredno pestra in raznovrstna. V diplomski nalogi bom preučevala medijske repertoarje osnovnošolskih otrok, kjer bom s pomočjo uporabe kvalitativne in kvantitativne metode ugotavljala vzorce vedenja in percepcije otrok starih od 9 do 15 let. To bom dosegla s pomočjo kvantitativne metode ankete in kvalitativne metode fokusne skupine in medijskih dnevnikov. Koncept medijskih repertoarjev omogoča, da se izognemo pomanjkljivostim tradicionalnih raziskav ter omogoči oblikovanje ali zgolj oris tipičnih medijskih repertoarjev za določeno občinstvo. Vzorec raziskave bo specifičen, saj je bila tako kvalitativna kot tudi kvantitativna metoda izvajana na vzorcu otrok, ki so in prihajajo s podeželja - natančneje Koroške, Štajerske, Prekmurja in Primorske.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medijski repertoarji, osnovnošolski otroci, digitalni domorodci, medijska uporaba, integracija kvalitativne in kvantitativne metode.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108546 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36278877 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2019
Število ogledov:1212
Število prenosov:289
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Media repertoires of primary kids
Izvleček:
People use and access to a wide variety of media and technology. New technology and new media do not just follow us on a daily basis, they also shape us into a human being we are today. This applies especially to young individuals, who are growing up with new technology and new media – with which they evolve, play and communicate. Today we can no longer speak about dominance of a particular media, technology or media platform, as media consumption has radically changed and diversified. With arrival of new technology, media use has become extremely diverse and varied. The intention of this thesis is to research media repertoires of elementary children through integration of qualitative and quantitative research method. The intention is to identify patterns of behavior and perception of children aged 9 to 15 years old. Described will be accomplished through use of standardized survey and qualitative method of focus group and media diaries. The concept of media repertoires allows us to avoid shortcomings of traditional media use research and allows us to form or just study typical media repertoire of a specific audience. Moreover, the sample of the research is specific, because it only includes kids that live in the rural areas - more precisely in Koroška, Štajerska, Prekmurje and Primorska region.

Ključne besede:media repertoires, primary children, digital natives, media use, integration of qualitative and quantitative method.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj