Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Analiza vizualnega marketinga slovenskih knjigarn
ID
Čebašek, Tjaša
(
Avtor
),
ID
Blatnik, Andrej
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,43 MB)
MD5: FF8562EC0DB0FEA8F7036EF9A759A030
Galerija slik
Izvleček
Cilj magistrske naloge, ki nosi naslov Analiza vizualnega marketinga slovenskih knjigarn, je ugotoviti, ali so knjigarne v lasti največjih slovenskih založb podvržene marketinškemu načrtu opremljanja. Pregleda, kako pogosto se v knjigarnah spreminjajo izložbe in postavitev knjig in od česa oz. od koga je to odvisno. Primerja izvajanje marketinških aktivnosti v večjih kranjskih knjigarnah, kot sta Mladinska knjiga ter DZS, in ugotavlja, kako vizualni vidik izložbe oz. knjigarne vpliva na privlačnost obiskovalcem oziroma ali izpostavitev določenih naslovov oz. izdelkov vpliva na zanimanje in nakup. Preverja, ali so knjige, objavljene pri založbi, ki je lastnica knjigarne, nesorazmerno razpostavljene. Pridobljena spoznanja primerja s prakso neodvisne knjigarne Libris v Kopru. Magistrska naloga med drugim predstavi teorijo, pomembno za to področje, ter poudari in primerja dobre prakse v tujini.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
marketing
,
trženje
,
knjigarne
,
prodaja
,
Slovenija
,
bolonjske magistrske naloge
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[T. Čebašek]
Leto izida:
2018
Št. strani:
72 f.
PID:
20.500.12556/RUL-107659
UDK:
339.138:655.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
67905890
Datum objave v RUL:
10.05.2019
Število ogledov:
1317
Število prenosov:
274
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
The aim of the master's thesis entitled Analysis of Visual Marketing of Slovenian Bookstores is to determine whether bookshops owned by the largest Slovenian publishing houses are subject to the marketing plans. It reviews how often bookstores and their displays are changing their appearance and layout and on what criteria does it depend. It compares the implementation of marketing activities in major bookstores in Kranj such as Mladinska knjiga and DZS. The thesis finds out how the bookshops affect the attractiveness to visitors and how the exposure of specific books, bestsellers or other products affects their interest and purchase. The marketing plan of bookstores of large Slovenian publishing houses is compared with the practice of the independent bookshop Libris in Koper. The master's thesis presents, among other things, the theory important for this field, outlines and compares good practices abroad.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj