izpis_h1_title_alt

Analiza poslovne uporabe družabnih omrežij na primeru gostinskega podjetja Trojane d.o.o. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ropas, Jerneja (Avtor), ID Bratec, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ropas933.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, gostinstvo, družbena omrežja, storitve, potovalni uradi, lojalnost, case study, podjetje, Trojane, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Ropas]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 23, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-107275 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:24970982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:806
Število prenosov:112
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of business use of social media: a case of Trojane gastronomic enterprise
Ključne besede:tourism, catering, social networks, services, tourist-agencies, loyalty, case study, enterprises, Trojane, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj