izpis_h1_title_alt

Dejavniki prepoznavanja posameznika kot mnenjskega voditelja na družbenih omrežjih na primeru lepotne panoge : magistrsko delo
ID Dolenec, Vesna (Avtor), ID Černe, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolenec3137-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, družbena omrežja, družba, trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Dolenec]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 50, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-107231 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:24901606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:927
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors of recognizing individuals as opinion leaders: the case of the beauty industry
Ključne besede:informatics, information technology, social networks, society, marketing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj