izpis_h1_title_alt

Zgodba blagovne znamke : zaznavanje slovenskih porabnikov
ID Prodanović, Magdalena (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/prodanovic3300-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Prodanović]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 51, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-107219 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24890598 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1634
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A brand story: the perception of the brand by Slovenian consumers
Ključne besede:marketing, brands, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj