izpis_h1_title_alt

Primerjava ponudnikov hitre mode in tradicionalnih modnih trgovcev v očeh zrelega segmenta porabnikov : magistrsko delo
ID Erjavec, Ajda (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/erjavec3207-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, trg, segmentacija, tekstilna industrija, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, case study, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Erjavec]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 61, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-107133 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24775654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1073
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A comparison of fast fashion and traditional fashion retailers from the mature consumers' perspective
Ključne besede:marketing, market, segmentation, textile industry, consumer behaviour, decision making, purchasing, case study, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj