izpis_h1_title_alt

Vpliv trženjskih placebo učinkov na zaznavo okusa : magistrsko delo
ID Majer, Maja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/majer2572-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija, blagovne znamke, živilska industrija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Majer]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 50, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-107122 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24350182 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:714
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of marketing placebo effects on taste perception
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, psychology, brands, food industry, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj