izpis_h1_title_alt

Vloga spletnih prenosov v živo v sodobnem trženju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Antolović, Luka (Avtor), ID Popovič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/antolovic889.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informatika, multimedia, blagovne znamke, komuniciranje, potrošnik, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Antolović]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 40, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-107039 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24705766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1151
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of live streaming in modern marketing
Ključne besede:marketing, electronic marketing, informatics, multimedia, brands, communications, consumer, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj