izpis_h1_title_alt

Primerjava trženja preko spletnih strani turističnih agencij in ponudnikov kuponov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Virant, Uroš (Avtor), ID Bratec, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/virant892.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, informacije, logistika, psihologija potrošnika, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Virant]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 24, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-107036 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24704998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:843
Število prenosov:100
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparing online travel agents' and social coupons' websites as forms of online marketing in tourism
Ključne besede:marketing, electronic marketing, business communication, information, logistics, consumer psychology, consumer behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj