izpis_h1_title_alt

Uporaba Instagrama kot orodja za trženje unikatnih izdelkov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Drajzibner, Mitja (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/drajzibner894.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, produkcija, novi proizvodi, ustvarjalnost, trženje, socialne mreže, Instagram, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Drajzibner]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 28, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-107034 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24704486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1436
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of Instagram as a tool for marketing unique products
Ključne besede:enterprises, production, new products, creativity, marketing, social network, Instagram, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj