izpis_h1_title_alt

Participants' collaborative contributions : Dataset Comments and Dataset Edits
ID Pisanski Peterlin, Agnes, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta (Avtor)

.docxDOCX - Opis podatkov, prenos (13,78 KB)
MD5: F24FE87DD8070C30C24863BE68DCA5EE
.xlsxXLSX - Raziskovalni podatki, prenos (41,72 KB)
MD5: CBE2B1F4B4FAA06B8FAE5B445BDF21F9
.xlsxXLSX - Raziskovalni podatki, prenos (38,00 KB)
MD5: 91EDCABE24721CCE54EC1AB2874B9814

Izvleček
The data in Dataset Comments and Dataset Edits are associated with a study on the use of collaborative online learning assignments described in the paper entitled Developing Digital Discourse: How Online Collaboration Can Bolster Academic Writing by Agnes Pisanski Peterlin, University of Ljubljana, Lisa Botshon, UMA, University of Maine at Augusta, and Nataša Hirci, University of Ljubljana. The data were collected and prepared for analysis by Agnes Pisanski Peterlin.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:wiki, digital genre, digital collaboration, academic literacy, virtual classroom
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:2.20 - Zaključena znanstvena zbirka raziskovalnih podatkov
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-106466 Povezava se odpre v novem oknu
URN:http://urnregister.nuk.uni-lj.si?URN=URN:SI:UL:RUL:doc-DXLGEZXR Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.02.2019
Število ogledov:5690
Število prenosov:380
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.02.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:wiki, digitalni žanr, digitalno sodelovanje, akademska pismenost, virtualna učilnica

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:ARRS BI-US/17-18-076
Naslov:Uporaba digitalnih tehnologij pri razvoju akademske pismenosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj