izpis_h1_title_alt

Točnost ocenjevanja zahtevnosti geometrijskih nalog
ID Mrdavšič, Ana (Avtor), ID Magajna, Zlatan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5591/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Magistrsko delo govori o točnosti ocenjevanja zahtevnosti geometrijskih nalog in o točnosti ocenjevanja lastne uspešnosti reševanja geometrijskih nalog. V teoretičnem delu predstavim pojma samopodobe in samoocenjevanja. Slednjega umestim v središče trikotnika poučevanje – učenje – ocenjevanje. Sledi natančna obravnava pojmov percipirane sposobnosti, dejanske sposobnosti in percipirane zahtevnosti ter odnosov med njimi. Predstavim tudi objavljene raziskave s tega področja. Osredotočim se na pojem točnost samoocenjevanja in natančneje predstavim vpliv dveh dejavnikov, spola in učne uspešnosti, na točnost učenčeve samoocene.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:matematične naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-106248 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12320073 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2019
Število ogledov:1029
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Accuracy in estimating the difficulty of geometry tasks
Izvleček:
V empiričnem delu predstavim raziskavo, ki sem jo izvedla med učenci osmih razredov osnovne šole. Zanimalo me je, kateri dejavniki ključno vplivajo na učenčevo percepcijo zahtevnosti nalog z geometrijsko vsebino. Ugotavljala sem tudi, ali spol oziroma učna uspešnost statistično pomembno vplivata na točnost ocene zahtevnosti in na točnost ocene lastne uspešnosti reševanja naloge. Rezultati raziskave so pokazali, da učenci percipirajo geometrijsko nalogo kot zahtevno, če le-ta vsebuje algebrske komponente ali pa ulomke. Statistična obdelava podatkov pa je pokazala, da učno uspešnejši učenci statistično pomembno točneje ocenijo lastno uspešnost reševanja nalog kot učno šibkejši učenci. Natančnejši vpogled v učenčevo percipiranje zahtevnosti geometrijskih nalog sem pridobila z analizo intervjujev s posameznimi učenci.

Ključne besede:self-assessment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj