izpis_h1_title_alt

Točnost ocenjevanja zahtevnosti geometrijskih nalog
ID Mrdavšič, Ana (Author), ID Magajna, Zlatan (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/5591/ This link opens in a new window

Abstract
Magistrsko delo govori o točnosti ocenjevanja zahtevnosti geometrijskih nalog in o točnosti ocenjevanja lastne uspešnosti reševanja geometrijskih nalog. V teoretičnem delu predstavim pojma samopodobe in samoocenjevanja. Slednjega umestim v središče trikotnika poučevanje – učenje – ocenjevanje. Sledi natančna obravnava pojmov percipirane sposobnosti, dejanske sposobnosti in percipirane zahtevnosti ter odnosov med njimi. Predstavim tudi objavljene raziskave s tega področja. Osredotočim se na pojem točnost samoocenjevanja in natančneje predstavim vpliv dveh dejavnikov, spola in učne uspešnosti, na točnost učenčeve samoocene.

Language:Slovenian
Keywords:matematične naloge
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2019
PID:20.500.12556/RUL-106248 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:12320073 This link opens in a new window
Publication date in RUL:27.03.2019
Views:1031
Downloads:233
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Accuracy in estimating the difficulty of geometry tasks
Abstract:
V empiričnem delu predstavim raziskavo, ki sem jo izvedla med učenci osmih razredov osnovne šole. Zanimalo me je, kateri dejavniki ključno vplivajo na učenčevo percepcijo zahtevnosti nalog z geometrijsko vsebino. Ugotavljala sem tudi, ali spol oziroma učna uspešnost statistično pomembno vplivata na točnost ocene zahtevnosti in na točnost ocene lastne uspešnosti reševanja naloge. Rezultati raziskave so pokazali, da učenci percipirajo geometrijsko nalogo kot zahtevno, če le-ta vsebuje algebrske komponente ali pa ulomke. Statistična obdelava podatkov pa je pokazala, da učno uspešnejši učenci statistično pomembno točneje ocenijo lastno uspešnost reševanja nalog kot učno šibkejši učenci. Natančnejši vpogled v učenčevo percipiranje zahtevnosti geometrijskih nalog sem pridobila z analizo intervjujev s posameznimi učenci.

Keywords:self-assessment

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back