izpis_h1_title_alt

Perception of the Greek national image and purchase behaviour for oil and olive oil in Montenegro : master's thesis
Bečić, Biljana (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/becic3118-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Montenegro, Greece, agriculture, market, food industry, purchasing, decision making, consumer behaviour
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2018
Založnik:[B. Bečić]
Št. strani:[60], 34 str.
UDK:366
COBISS.SI-ID:24813286 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:371
Število prenosov:256
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Zaznava grške nacionalne podobe in nakupno vedenje glede grškega olja in olivnega olja v Črni gori
Ključne besede:Črna gora, Grčija, kmetijstvo, trg, živilska industrija, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj