izpis_h1_title_alt

Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u : magistrsko delo
ID Mirt, Barbara (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mirt3008-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbeni mediji, poslovno komuniciranje, pospeševanje, modeli, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Mirt]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 67, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-105670 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24649446 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.12.2018
Število ogledov:898
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of effects of influencer marketing on the case of YouTube beauty community
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social media, business communication, promotion, models, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj