izpis_h1_title_alt

Attitudes of young Slovenian consumers towards influencer content on social media : master's thesis
Kern, Eva (Avtor), Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kern3122-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, brands, consumer, youth, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2018
Založnik:[E. Kern]
Št. strani:IV, 70, 40 str.
UDK:366
COBISS.SI-ID:24814822 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:396
Število prenosov:115
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Odnos mladih slovenskih potrošnikov do vsebin mnenjskih vplivnežev na družbenih omrežjih
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, potrošnik, mladina, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj