izpis_h1_title_alt

Pomen znamke delodajalca za priljubljenost med mladimi iskalci zaposlitve : magistrsko delo
ID Vodopivec, Nina (Avtor), ID Kaše, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vodopivec3062-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trg dela, zaposlovanje, delovno mesto, delodajalci, blagovne znamke, trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Vodopivec]
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 50, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-105590 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.3
COBISS.SI-ID:24760294 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1086
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of employer brand for attractiveness among young job seekers
Ključne besede:labour market, employment, job, employers, brands, marketing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj