izpis_h1_title_alt

Poigritev procesa poučevanja in učenja glasbene teorije
ID Vučko, Žiga (Avtor), ID Divjak, Saša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šavli, Peter (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,68 MB)
MD5: F3A0DDDAD14FD82A16CBC747FCC92B3C

Izvleček
Proces poučevanja in učenja glasbene teorije v Sloveniji še vedno poteka na zelo konvencionalen način: z inštrumentom, papirjem in svinčnikom. Kljub razvoju informacijske tehnologije v zadnjih desetletjih se to ni bistveno spremenilo. Za naslovitev tega problema smo se osredotočili na implementacijo mobilne interaktivne personalizirane izobraževalne aplikacije za poučevanje in učenje solfeggia, ki je kot element glasbene teorije prisoten na vseh nivojih glasbenega šolstva. Aplikacijo smo obogatili z elementi poigritve, kot so značke, nivoji, točke in lestvice, obenem pa smo implementirali igro za učenje intervalov. Naša glavna raziskovalna usmeritev je bila preverjanje učinkov poigritve na proces poučevanja in učenja glasbene teorije, zato smo z učenci Konservatorija za glasbo in balet v Ljubljani izvedli testiranje, rezultate pa nato ovrednotili. Rezultati kažejo, da je poigritev težak proces, a vendar nam je s pomočjo elementov poigritve do določene mere uspelo angažirati uporabnike, prav tako pa se je potrdila naša predpostavka, da si učenci želijo drugačne pristope k učenju glasbene teorije, kot so jim na voljo sedaj. Aplikacija kot pripomoček k izvajanju učnega procesa glasbene teorije kaže velik potencial. Njena ključna prednost je, da učenci lahko vadijo sami, kadarkoli imajo čas in niso vezani na samo prisotnost v razredu. Z nadaljnjim aktivnim razvojem bi aplikacija lahko postala pomemben katalizator zanimanja za področje glasbe v Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-izobraževanje, mobilna aplikacija, poigritev, učenje glasbene teorije, solfeggio
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105519 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.12.2018
Število ogledov:1133
Število prenosov:426
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gamification of music theory learning
Izvleček:
The process of teaching and learning music theory in Slovenia is still performed in a very conventional way: through instrument, paper and pencil. Despite the development of information technology in recent decades, this has not changed significantly. In order to address this problem, we focused on the implementation of a mobile interactive personalized educational application for teaching and learning music theory, especially ear-training which is present at all school levels. We enriched the application with gamification elements, such as badges, levels, points and leaderboards. At the same time we implemented a game for learning intervals. In our research we were trying to discover how gamification affects the process of teaching and learning music theory. To that purpose we carried out a couple of testing sessions with the students of the Ljubljana Music and Ballet Conservatory and evaluated the results afterwards. They indicate that gamification is a difficult process, however we managed to engage a certain amount of users with the help of the gamification elements. Moreover, our assumption that students want different approaches to learning music theory, proved to be correct. The application shows great potential as a helper tool for the teaching and learning process of music theory. Its main advantage is that students can practice on their own whenever it is suitable for them and they are not dependent only on classroom work. With further active development, the application could become an important catalyst of interest in the field of music in Slovenia.

Ključne besede:e-learning, mobile application, gamification, music theory learning, ear-training

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj