izpis_h1_title_alt

Neidentificirana identiteta
ID Zajec, Nejc (Avtor), ID Sedlaček, Sašo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,03 MB)
MD5: 151D037DFB1DBB08825E2E089B62950B
.jpgJPG - Priloga, prenos (690,87 KB)
MD5: 75156EAD192BB61D97467CDD47135D39
.jpgJPG - Priloga, prenos (859,33 KB)
MD5: C7FBB60A1951563912F0AED93803E3D1
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
V prvem delu diplomske naloge Neidentificirana identiteta raziskujem dejavnike, ki oblikujejo posameznikovo osebno identiteto, predstavim različne teorije osebne identitete ter vplive, ki oblikujejo nacionalno in spletno identiteto. V drugem delu se sprašujem o pojmu identifikacije, ki osebo uvršča v določene skupine glede na strinjanje ali nestrinjanje z neko idejo. V tretjem delu predstavim umetniški projekt U377 in se prekomerno identificiram s slovensko promocijsko znamko Slovenijo čutim in jo začnem živeti. Kajti »trdnost znamke je v njeni vsebini in želji prebivalstva, da živi blagovno znamko«, »trdnost znamke raste z razširjenostjo in pogostostjo uporabe«. Odločim se poiskati slovensko zeleno barvo, saj je »v Sloveniji zelena več kot le barva; je slovenska zelena.« Poiskal jo bom tam, od koder izhaja – v slovenskih gozdovih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, identiteta, identifikacija, nadidentifikacija, zelena barva, slovenska zelena, rastline, Slovenijo čutim, kapsula, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105231 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.11.2018
Število ogledov:1089
Število prenosov:928
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Unidentified identity
Izvleček:
In the first part of the BA thesis Unidentified identity I explore factors which form individual’s personal identity, present different theories of personal identity and influence that form national and online identity. In the second part I ask myself about the term identification, which classifies the person in certain groups according to agreement or disagreement with an idea. In the third part I present an art project U377 and I over-identify with the Slovenian promotional brand I feel Slovenia and begin to live it. Because »a brand's strength lies in the content and motivation of the country's population to live the brand«, »a brand's strength is increased by its prevalence and frequency of use«. I decided to find Slovenian green color, because »in Slovenia, green is more than a color; it’s Slovenian green.« I am going to find it there, where it comes from – in Slovenian forests.

Ključne besede:painting, identity, identification, overidentification, green color, Slovenian green, I feel Slovenia, capsule, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj