izpis_h1_title_alt

Delovanje bralnih skupin v Mestni knjižnici Ljubljana : diplomsko delo
ID Grešak, Ksenja (Avtor), ID Krakar-Vogel, Boža (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Smolej, Tone (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,46 MB)
MD5: 62314E4024992CD3E30DEA64E30B5C86

Izvleček
Naloga na podlagi dostopne literature prikaže razvoj in delovanje bralnih skupin v Združenih državah Amerike in Veliki Britaniji ter pri nas. Pri tem se osredotoča na namen in način njihovega delovanja. Za boljše razumevanje komunikacije med odraslimi bralci, literarnimi deli in posredniki vključuje ključna spoznanja didaktike književnosti in andragogike, pa tudi teorije bralnega razvoja po Appleyardu. Predstavi rezultate kvalitativne empirične raziskave, ki je bila izvedena med voditelji in udeleženci srečanj bralnih skupin v Mestni knjižnici Ljubljana.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:knjižnice, branje, delo z bralci, bralne skupine, bralni klubi, didaktika književnosti, slovenske knjižnice, Mestna knjižnica ljubljana, diplomsko delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Grešak]
Leto izida:2016
Št. strani:133 str.
PID:20.500.12556/RUL-104998 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028:061.2
COBISS.SI-ID:61852514 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.10.2018
Število ogledov:1823
Število prenosov:457
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The subject of this paper are reading groups, their history and operating practices in United States of America, Great Britain and Slovenia. Paper focuses mainly on their purpose and the way they work. To better understand the communication process between adult readers, literary texts and mediators the paper also includes relevant theory from didactics of literature, andragogy and reading development by Appleyard. Paper also presents the results of a qualitative empirical research that was going on in Ljubljana city library and included facilitators and members of their reading groups.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj