izpis_h1_title_alt

PRENOVA PROCESA REKLAMACIJE OBUTVE
BLAGOJEVIĆ, NEBOJŠA (Avtor), Peček, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (954,44 KB)

Izvleček
Diplomsko delo obravnava prenovo poslovnega procesa reklamacije obutve v majhnemu podjetju. Bistveni problemi obstoječega procesa reklamacije obutve predstavljajo nepotrebna opravila tako za stranke kot tudi blagajnika v trgovini, zato je tudi diplomsko delo osredotočeno na prenovo sedanjega postopka. S pomočjo programskega orodja Micrografx iGrafx Process je bil narejen sedanji proces, na podlagi katerega so bile odkrite ključne slabosti, kot so izdelovanje reklamacijskega lista, označevanje škode na obutvi, pošiljanje reklamacijskega izdelka v reklamacijski oddelek itd. Temu je sledila izdelava prenovljenega procesa reklamacije obutve, ki vsebuje uvedbo spletnega reklamacijskega lista in odstranitev reklamacijskega oddelka, saj bi lahko o reklamaciji izdelka odločali zaposleni, ki bi bili za to izobraženi. Izboljšanje procesa je obravnavano tako s praktičnega kot teoretičnega vidika. Teoretično izhodišče sestoji iz stališč, spoznanj, sklepov in rezultatov drugih avtorjev, medtem ko je praktični vidik sestavljen iz dveh izdelanih modelov s podrobnejšo določitvijo njunega modeliranja, izvedbo samih simulacij in analizo poročila rezultatov. Diplomsko delo zastopa sedanji in spremenjeni proces reklamacije obutve, kjer dokazuje, da se z uspešno prenovo procesa izboljša sam potek reklamacije obutve, skrajša čas reklamacije in razbremeni delo zaposlenih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:reklamacija obutve, modeliranje, Microfragx iGrafx Process, prenova poslovnega procesa, obstoječi postopek
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
Število ogledov:60
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE RECLAMATION PROCESS OF FOOTWEAR
Izvleček:
Thesis discusses the renovation of the business process of footwear reclamation in a small company. The main issues of the exsisting reclamation process are unnecesary tasks for the clients as well as for the store cashier. Therefore this thesis is fucusing on the renovation of the exsisting process. The exsisting process was being formed with Micrografix iGrafx Process programme tool. Based on that the key disadvantages have been detected such as making of complaint form, footwear damage marking, sending the product to the reclamation department and so on. Later followed the making of renewed reclamation process for the footwear, which introduces some novelties such as an online complaint form and removal of the damaged product since the properly trained employees can decide about the reclamation itself. Improvement of the process is discussed from both, theoretical and practical point of view. Theoretical starting point contains of positions, findings, conclusions and results of other authors whereas the practical point of view consists of two models with detailed report of the modelling, simulation performance and results report analysis. Thesis represents the current and also improved footwear reclamation process, where it is visible that sucessful improvement results in a better course of the reclamation, shorter reclamation period and less work for the employees.

Ključne besede:footwear reclamation, modelling, Microfragx iGrafx Process, renovation of the business process, current process

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj