Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Teachersʼ attitudes towards evidence-based teaching: a comparison between attitudes of pre-service and in-service primary education teachers
ID
Žerak, Urška
(
Avtor
),
ID
Juriševič, Mojca
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5419/
Galerija slik
Izvleček
Evidence-based teaching, which outgrows intuitive practices, enables teachers to broaden the field of professional reflection and decision making, improve their teaching methods and approaches and provide effective support to students in specific learning contexts. Research on teachers and teaching has shown that teachers’ attitudes have a vital impact on their teaching practices, classroom management, and everyday be-haviour in the classroom.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učitelj
Vrsta gradiva:
Izvleček
Tipologija:
1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2018
Št. strani:
92-93
PID:
20.500.12556/RUL-104799
COBISS.SI-ID:
12170569
Datum objave v RUL:
10.12.2018
Število ogledov:
637
Število prenosov:
108
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
teacher
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj