izpis_h1_title_alt

Teachersʼ attitudes towards evidence-based teaching: a comparison between attitudes of pre-service and in-service primary education teachers
ID Žerak, Urška (Avtor), ID Juriševič, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5419/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Evidence-based teaching, which outgrows intuitive practices, enables teachers to broaden the field of professional reflection and decision making, improve their teaching methods and approaches and provide effective support to students in specific learning contexts. Research on teachers and teaching has shown that teachers’ attitudes have a vital impact on their teaching practices, classroom management, and everyday be-haviour in the classroom.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učitelj
Vrsta gradiva:Izvleček
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
Št. strani:92-93
PID:20.500.12556/RUL-104799 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12170569 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.12.2018
Število ogledov:637
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:teacher

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj