izpis_h1_title_alt

Grafična podoba v družabnih igrah : diplomsko delo
ID Furjan, Mihael (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5264 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu smo povzeli teorije igre dveh bistvenih teoretikov Johana Huizinga in Rogerja Cailloisa. Njuno bistvo je, da igra ni človeški produkt, ampak obstaja samostojno v interakciji s človekom ali živaljo. Igro sta definirala z lastnostmi in jo poskusila kategorizirati. Temu sledi pregled igre kot kulturnega dejavnika po različnih zgodovinskih obdobjih. Druga obravnavana tema diplomskega dela je grafično oblikovanje. Predstavljena so teoretična načela grafičnega oblikovanja. Na podlagi načel smo analizirali nekaj primerov grafičnih podob iz zgodovine. Kot zadnja tema je predstavljena povezava med prvima dvema. Naredili smo izbor namiznih iger od samega začetka do 20. stoletja, ko pride v namiznih igrah do preloma. Za povezavo med grafiko in igrami smo vzeli kot predmete analize tri najbolje ocenjene igre na največji spletni bazi registriranih namiznih iger.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, namizne igre, družabne igre, tekmovanje, igre na srečo, mimikrija, vrtoglavica
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[M. Furjan]
Leto izida:2018
Št. strani:43 f.
PID:20.500.12556/RUL-104114 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:655.26(043.2)
COBISS.SI-ID:12110665 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.12.2018
Število ogledov:982
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Graphic design in board games
Izvleček:
In the first part of this diploma, we summarize theories of two essential theorists Johan Huizinga and Roger Caillois. Their basic is that game is not a human invention but exist independently in interaction with human or animal. They defined the game with characteristics and tried to categorize it. Further is an overview of the game as a cultural factor through different historical ages. The second part of the diploma is about graphic design. There are presented theoretical principles of graphic design. Based on those principles we analyzed some graphic examples from history. The last part of the diploma is a merge of the first two. We made a selection of board games from their origin to the beginning of 20 century when it comes to a turning point in board games. For the link between graphic and games, we took as object for analyzing three games with the best rating on the largest internet base of registered board games.

Ključne besede:graphic arts, grafika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj