izpis_h1_title_alt

Interno komuniciranje v času sprememb: primer izbranega slovenskega podjetja
Tekavčič, Karmen (Avtor), Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,32 MB)
MD5: 01D1B25EACE8849500EFAB8332332FB8

Izvleček
Interna komunikacija v organizaciji je v času sprememb ključnega pomena za uspešno in učinkovito poslovanje. V svojem magistrskem delu sem zato pojme organizacije, družbene strukture organizacij, organizacijskega in internega komuniciranja ter organizacijskih sprememb preučevala s pomočjo študijskega primera na izbranem podjetju X. Izbrano slovensko podjetje je eno najuspešnejših podjetij na področju izdelave motornih in avtomobilskih delov na svetu. To je v zadnjih letih doživelo več sprememb, nazadnje selitev dela podjetja, kar je močno vplivalo na zaposlene, za katere je bila pripravljena Strategija internega komuniciranja. Poleg tega se je v zadnjih petih letih v izbranem podjetju X število zaposlenih kar podvojilo, kar prav tako vpliva na vsa področja upravljanja in komuniciranja v organizaciji. Skozi analizo študije primera skušam ugotoviti, ali je bilo interno komuniciranje v času večjih sprememb v izbranem podjetju X uspešno, v kolikšni meri je prispevalo k uspešni realizaciji selitve in ali so zaposleni zadovoljni s trenutno interno komunikacijo. Na podlagi zbranega internega gradiva, intervjujev z vodstvom izbranega podjetja X ter analiz vprašalnikov o zadovoljstvu zaposlenih z interno komunikacijo v izbranem podjetju X v različnih obdobjih na koncu podam še nekaj predlogov za izboljšanje interne komunikacije v izbranem podjetju X.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Organizacija, interno komuniciranje, spremembe, strategije
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
COBISS.SI-ID:35821149 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:499
Število prenosov:196
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internal communication in the times of changes: the case of selected Slovenian company
Izvleček:
Internal communication in organization is a key point for a successful and efficient business in the times of changes. In my master thesis I studied the concepts of organization, social structure of organization, organizational communication, internal communication and organizational changes on the case study of selected company. The selected company is one of the most successful and recognizable companies in the field of manufacturing motor and automotive parts. The company went through some major changes in the last few years, including moving part of the company, which had a strong impact on employees and the internal communication strategy was necessary. Through my case study I am trying to identify if the internal communication in the selected company in times of major changes was successful and if this internal communication contributes to successful realization of moving. At the end I give some proposals for improvement of internal communication in selected company, based on collected internal documents, interviews with the management of the selected company and analysis of questionnaires on employee satisfaction with internal communications in the selected company.

Ključne besede:Organization, internal communication, changes, strategies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj