izpis_h1_title_alt

Prenova vizualne identitete plesne šole Plesno mesto
ID Vihtelič, Manca (Avtor), ID Kenda, Boštjan Botas (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kozole, Emil (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,35 MB)
MD5: 291C15A487C74A28331368D4C4403425

Izvleček
Namen diplomskega dela je prenova vizualne identitete plesne šole Plesno mesto. Oblikovanje vizualne identitete razumemo kot proces, ki poteka v odnosu do okolja. Razvija se vzporedno s kulturnim, socialnim in tehnološkim kontekstom. Svet, v katerem živimo, je danes izredno hitro spremenljiv in dinamičen. Sprejemamo nove načine komunikacije in povezovanja, pri čemer ima tehnologija na naš način življenja vedno večji vpliv. Vedno bolj smo povezani, s pomočjo spleta delimo svoje ideje, spoznavamo se prek družbenih omrežij in nakupujemo prek spleta, vse samo z nekaj kliki. Toda kakšen pomen imata današnja povezljivost in prilagodljivost za znamke? Kako oblikovanje vizualne identitete omogoča znamki, da oživi?

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, vizualna identiteta, dinamična identiteta, generativno oblikovanje, generacija z, vizualizacija zvoka, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103425 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2018
Število ogledov:1987
Število prenosov:266
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:New visual identity of Dancing school Plesno mesto
Izvleček:
The purpose of this thesis is visual identity renewal of dancing school Plesno Mesto. I see visual identity design as a process related to environment. It is evolving parallel to cultural, social and technological contexts. Today's world is extremely fast-changing and fast-living. We are accepting new ways of communication and connectivity, with technology having an encreasing effect on our lives. We are far more connected than ever before, sharing our ideas through the internet, getting to know people on social media, shopping online, everything within just a few clicks. But what does this connectivity and flexibility has to do with brands? How does visual identity design help brands to become alive?

Ključne besede:graphic design, visual communications, visual identity, dynamic identity, generative design, generation z, sound visualization, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj