izpis_h1_title_alt

Razvoj blagovne znamke in oblikovanje družine dodatkov za dom
ID Bregar, Simon (Avtor), ID Pritržnik, Lidija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,71 MB)
MD5: 3D3908403CE3012F9F78B09846074EAB

Izvleček
Diplomsko projektno delo, predstavljeno v nadaljevanju, vsebuje in obsega razvoj poslovne strategije, razvoj blagovne znamke, razvoj produktne strategije in produktnega oblikovanja ter izhodišča trženjske strategije za podjetje Mizarstvo Bregar. Projektno delo je nastalo v procesu več projektnih faz, katerih prva je analitično raziskovalna faza, kjer sem identificiral razsežnost projekta, raziskal temelje za nadaljnje delo ter preučil ustrezno teorijo. Sledijo sinteza, v kateri so predstavljeni ključni izsledki, ter izhodišča za konceptualno in načrtovalsko fazo. V slednji so predstavljene končne oblikovalske rešitve, podprte z ustreznimi argumenti. V prvi vrsti skozi projektno delo rešujem problem pomanjkanja ustreznih strateških izhodišč poslovanja podjetja in vključenosti oblikovanja v podjetju kot ene od ključnih konkurenčnih prednosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:industrijsko oblikovanje, identiteta blagovne znamke, dodatki za dom, grafično oblikovanje, vizualna identiteta, trženjsko komuniciranje, pohištvo, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2018
Število ogledov:1132
Število prenosov:294
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing a brand and designing a set of accessories for the home
Izvleček:
The bachelor’s thesis presented below contains and encompasses the development of a business strategy, the development of a brand, the development of a product strategy and product design, and the starting point for the marketing strategy of the company Mizarstvo Bregar. The project was created through the process of several project phases, the first being the analytical research phase, where I identified the dimension of the project, explored the foundations for further work, and studied the appropriate theory. The synthesis is followed by the key findings and starting points for the conceptual and planning phase. The latter presents the final design solutions supported by the appropriate arguments. Through the creation of the thesis, I solved the problem of the lack of the appropriate strategic directions of the company's business and the integration of the design in the company as one of the key competitive advantages.

Ključne besede:industrial design, brand identity, home accessories, graphic design, visual identity, marketing communication, furniture, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj