izpis_h1_title_alt

Transformacija javnega prostora z vizualnimi sporočili
ID Smole, Živa (Avtor), ID Kenda, Boštjan Botas (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kozole, Emil (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,92 MB)
MD5: 97BDABC6745D336233AD3E7FEDE07517

Izvleček
V svoji diplomski nalogi z naslovom Transformacija javnega prostora z vizualnimi sporočili sem raziskala, kako s svojim poklicnim delovanjem soustvarjamo javni prostor, ter se v tem okviru posvetila predvsem odnosu med oblikovalsko in oglaševalsko stroko. Njun odnos sem raziskala pod lučjo odgovornega in etičnega oblikovanja v službi oglaševanja ter se pri tem oprla na First Things First Manifesto. V povezavi s slednjim sem preučila koncept družbeno odzivnega komuniciranja in eno izmed njegovih podkategorij, imenovano culture jamming (v slovenskem jeziku sta najustreznejša prevoda “kulturna sabotaža” ali “kreativni upor”). Po načelih omenjenega koncepta in prakse sem nato z uporabo črne barve intervenirala v obcestne reklamne jumbo panoje po Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, javni prostor, družbeno odzivno komuniciranje, kreativni upor/kulturna sabotaža, (zunanje) oglaševanje, subvertiranje, intervenca, vizualno onesnaženje, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103383 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.09.2018
Število ogledov:1597
Število prenosov:387
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Transformation of a public place through visual messages
Izvleček:
In my BA thesis entitled Transformation of the public space through visual messages I examined how we co-create the public space with our profession and focused on the relationship between the disciplines of advertising and graphic design. The relationship was examined with regard to the concepts of ethics and responsibility, which are the main topics as well in the First Things First Manifesto. In reference to the latter I described the concept of society responsive design and additionally focused on one of the subcategories, called culture jamming. According to its definition and principles I made a subvertising intervention into roadside billboards across Slovenia with the use of black paint.

Ključne besede:graphic design, visual communications, public space, socially responsible communications, culture jamming, (outdoor) advertising, subvertising, intervention, visual pollution, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj