izpis_h1_title_alt

Dirkalna igra z uporabo pogona Unity
ID KRENKER, KLEMEN (Avtor), ID Šajn, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,95 MB)
MD5: B64F70820173DF96DA2E5CF81C191217

Izvleček
Z izdelavo diplomske naloge sem se poizkušal postaviti v čevlje oblikovalcev računalniških iger. V tem času sem se srečal s številnimi problemi, ki oblikovalcu stojijo na poti pri izdelovanju dobro dodelane igre. Kot vsi začetniki sem probleme reševal na najbolj preprost in verjetno tudi ne najbolj optimalen način. Eden izmed težjih problemov je bilo ustvarjanje nasprotnika, ki poleg igralca dirka po progi. V večini računalniških iger se uporablja koncept težavnosti, saj si vsi igralci iger niso enaki in se močno razlikujejo v sposobnostih. Težavo sem odpravil tako, da sem jo omejil na tri glavne težavnosti, težja, lažja in vmesna. Glede na igralčevo izbiro težavnosti sem nato ustrezno prilagodil nasprotnika in s tem omogočil, da je nivo nasprotnika ustrezen igralcu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Unity, 3D igra, dirkalna igra
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102892 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2018
Število ogledov:1624
Število prenosov:351
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Racing game using Unity
Izvleček:
By making the Diploma thesis I tried to put myself into the shoes of game developers. During this time I became acquainted with many problems that stand in the way while making a well-made game. Like all beginners, I have solved the problems in the simplest and probably not the most optimal way. One of the hardest problems was creating an opponent who is racing the track besides the player. In most computer games the concept of difficulty is used, since all players are not the same and differ greatly in their abilities. I solved the problem by limiting myself to three main difficulties, hard, easy and medium. Depending on the player's choice of difficulty, I then adjusted the opponent accordingly, thus allowing the opponent's level to be appropriate for the player.

Ključne besede:Unity, 3D game, racing game

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj