izpis_h1_title_alt

Oblikovanje brošure ob 90. obletnici Steklarne Rogaška
ID Anderlič, Urša (Avtor), ID Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,68 MB)
MD5: ED14A7833BBCF841F878C1F93F0441A6

Izvleček
Košček v mozaiku vodilnih proizvajalcev kristalnih izdelkov v svetu predstavlja tudi slovensko podjetje Steklarna Rogaška, ki že devetdeset let proizvaja visokokakovostne izdelke iz svinčenega brušenega stekla in kristalina. V svojem devetdesetletnem obstoju delovanja in ustvarjanja je podjetje doživelo vzpone in padce, s katerimi je utrdilo svojo trdno voljo poslovanja in postalo še uspešnejše. Porodila se je želja o oblikovanju brošure, ki bo vsebovala pregled ob 90. obletnici Steklarne Rogaška. V teoretičnem delu je predstavljeno podjetje Steklarna Rogaška in analiza logotipa. Opisana je definicija brošure, analizirane so dosedanje tiskovine podjetja ter primerjane s konkurenčnimi tiskovinami steklarskih podjetij Hrastnik in Vetropack. S pomočjo analiz smo si pomagali pri oblikovanju in postavitvi brošure, se osredotočili na boljšo preglednost in berljivost ter izločili možne nezaželene faktorje, ki so zamaševali kakovost brošure. V eksperimentalnem delu je bilo s pomočjo anketirancev ugotovljeno, ali je bila brošura ustrezna oblikovana. V rezultatih in razpravi so dobljeni rezultati prikazani in utemeljeni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:anketa, barve, brošura, oblikovanje, tipografija.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102844 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2018
Število ogledov:1083
Število prenosov:243
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing a brochure on the 90th anniversary of Steklarna Rogaška
Izvleček:
Steklarna Rogaška represents a piece in the mosaic of the leading producers of crystal products in the world. Rogaška, who has been producing top-quality brushed glass and crystal products for some ninety years, has often experienced hikes and falls in her ninety years of existence and creativity, with which she has repeatedly strengthened her firm will and became even more successful. This gave rise to the desire to create a brochure, which will include an overview of the 90th anniversary of Steklarna Rogaška. In the theoretical part, we will give a few more words to the company Steklarna Rogaška and analyze their logo. We will describe the definition of a brochure, and analyze their past printed matter with competitive glassware companies Hrastnik and Vetropack. Analyzes will help us in the design and layout of the brochure. This will make it easier for us to focus on better transparency and readability, and eliminate possible undesirable factors, which in turn hamper the quality of the brochure. In the experimental work, we will find out with the help of the respondents that we have adequately designed the brochure and presented and justified the results obtained in the results and discussion.

Ključne besede:brochure, color, design, survey, typography.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj