izpis_h1_title_alt

Analiza spletnih konfiguratorjev pri izbiri avtomobilov pri treh slovenskih ponudnikih
ID Jaketič, Alma (Avtor), ID Javoršek, Dejana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,51 MB)
MD5: 53C720217CDCB1EE99BE0EC5C02A7D56

Izvleček
Namen diplomskega dela je bil raziskati in narediti primerjalno analizo uporabniške izkušnje pri spletnem modularnem konfiguriranju pred nakupom avtomobila pri treh različnih slovenskih ponudnikih avtomobilov. V analizi so bili vključeni spletni konfiguratorji Mercedes-Benz, BMW in VOLVO. Za vsakega posebej so bili določeni elementi in parametri, ki so skupni vsem trem konfiguratorjem in ocenjeni za vsakega posebej. Uporabniško izkušnjo, kot so uporabnost, preglednost, modularnost in enostavnost ob konfiguraciji želenega modela avtomobila, je opisalo 6 oseb, ki so odgovorile na vprašanja intervjuja po končanem postopku konfiguracije. Pri tem ni bilo pomembno, kako so si oblikovali izbrani model avtomobila. Splošni vtisi, koliko so konfiguratorji dejansko poznani in priljubljeni, pa so bili pridobljeni s pomočjo odgovorov iz spletne ankete, ki jo je izpolnilo 95 oseb. Analizirana je bila tudi sama oblikovna zasnova konfiguratorjev na navedenih spletnih mestih. Rezultati so podani opisno in grafično.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, spletni konfigurator, konfiguracija, modularnost, spletno oblikovanje, uporabnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102726 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2018
Število ogledov:1020
Število prenosov:215
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of web configurators when choosing cars offered by three slovenian providers
Izvleček:
The diploma thesis discusses research and comparative analysis of user experience by web modular configuration before buying a car by three different Slovenian providers. The analyses includes web configurators from Mercedes-Benz, BMW and VOLVO. Elements and parameters common to all three configurators were set and evaluated separately for each of them. User experience such as usefulness, clarity, modularity and simplicity when configuring the wanted car model was described by six individuals, who answered questions during an interview after the configuration procedure was completed. How they designed the chosen car model was not important. General impressions on how well known and loved configurators actually are were obtained with the help of an online survey in which 95 individuals took part. The design formulation of configurators on the aforementioned web pages was also analysed. The results are presented descriptively and graphically.

Ključne besede:user experience, user interface, web configurator, configuration, modularity, web design, usability

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj