izpis_h1_title_alt

Generiranje spletnih govoric na TripAdvisorju – vpliv izbranih dejavnikov
ID Zupanc, Špela (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,09 MB)
MD5: 058ADF1E8886987863A664FCB54E6368

Izvleček
Magistrsko delo se ukvarja z raziskovanjem dejavnikov, ki vplivajo na generiranje spletnih govoric na popotniški strani TripAdvisor, ki predstavlja največje stičišče mnenj na področju turizma. Zapomljiva turistična izkušnja, zadovoljstvo uporabnika in pripravljenost pomagati podjetju so bili identificirani kot dejavniki, ki vplivajo na generiranje spletnih govoric, smo pa njihov vpliv preverili konkretno na TripAdvisorju. Dejavnike smo preverili na primeru ponudnika turističnih aktivnosti po Sloveniji, vzporedno pa nas je zanimalo tudi, koliko časa po obiskani aktivnosti so turisti pripravljeni generirati mnenje in širiti svoje turistične izkušnje. TripAdvisor je za turizem zelo pomemben družbeni medij, saj turisti tam iščejo informacije – ne samo zato, ker lahko najdejo mnenja o skoraj vsakem turističnemu ponudniku (če ponudnika ni, danes ne obstaja), ampak tudi zato, ker so mnenja na strani vsak dan nova, torej so izkušnje uporabnikov vsak dan osvežene. Ker so turistične izkušnje neoprijemljive in jih turisti pred nakupom ne morejo preizkusiti, turisti verjamejo dejanskim izkušnjam predhodnih uporabnikov (bolj kot marketinško posredovanim sporočilom turističnih ponudnikom). Tako spletna mnenja lahko delujejo kot marketinško orodje. Razumevanje dejavnikov, ki delujejo kot sprožilci generiranja mnenj na TripAdvisorju, lahko turističnemu podjetju pomaga pri prilagoditvi marketinških aktivnosti in povečanju prodaje turističnih izdelkov, storitev ter izkušenj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletne govorice, TripAdvisor, zapomljiva turistična izkušnja, zadovoljstvo uporabnika, pomoč podjetju, turistični marketing.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102694 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35785309 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2018
Število ogledov:1247
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Generating electronic word of mouth on TripAdvisor – the impact of chosen factors
Izvleček:
This master study is researching the factors that impact the electronic word-of-mouth (eWOM) generated on the TripAdvisor travel website which represents the world's largest online review site in the tourism sector. Memorable tourism experience, customer satisfaction and the willingness to help a company have been identified as factors that impact eWOM and this thesis focuses on examining the impact of these factors specifically on TripAdvisor. We examined the factors with regard to a provider of tourism activities in Slovenia and, at the same time, studied how long after the activity during their visit the tourists were willing to generate the reviews and share their experience. TripAdvisor is a very important social media channel because it is one of the most widespread sources of information for tourists – not only because they can find reviews of virtually all tourism providers (if they are not there, they don't exist), but also because there are new online reviews every day, which in turn means daily updates of travel experiences. Tourism experiences are intangible and tourists cannot test them before buying, therefore, they trust the actual experiences of other users (more than promotional messages of tourism providers). This means that online reviews can also play the role of a marketing tool. Understanding the factors which trigger the generation of reviews on TripAdvisor can help a tourism company to adapt its marketing activities and increase the sales of tourism products, services and experiences.

Ključne besede:online reviews, TripAdvisor, memorable tourism experience, user satisfaction, helping a company, tourism marketing.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj