izpis_h1_title_alt

ANALIZA POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA V IZBRANIH ORGANIZACIJAH
ID ČARMAN, BARBARA (Avtor), ID Kozjek, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (702,57 KB)
MD5: 291F0CCDE5D839F4842DA161D879910E

Izvleček
Komuniciranje je prisotno v vsakdanjem življenju. Ljudje komuniciramo doma s starši, v službi s sodelavci in nadrejenimi, kadar gremo v trgovino ali se peljemo z javnim prevozom. S komunikacijo posredujemo in prejemamo informacije, ideje, mnenja in čustva. Komunikacijo zaznavamo z očmi in ušesi. Za dobro poslovno komuniciranje v organizaciji morajo skrbeti nadrejeni, ki so za to usposobljeni. Znati morajo motivirati zaposlene, jih spodbujati pri delu in jih za dobro opravljeno delo pohvaliti. Zaposleni uporabljajo ustno in pisno poslovno komuniciranje, ki se ga lahko nauči z izobraževanji, za katere poskrbijo nadrejeni. Izobraževanja so v organizacijah pomembna zaradi hitrega razvoja tehnologije. Namen diplomskega dela je bil proučiti področje poslovnega komuniciranja in izvesti raziskavo z metodo anketiranja med zaposlenimi v izbranih organizacijah. Raziskava v izbranih organizacijah je pokazala, da je poslovno komuniciranje uspešno. Zaposleni se med seboj razumejo, podpirajo in imajo profesionalen odnos. Med seboj z lahkoto komunicirajo in si izmenjujejo informacije, vedo, da uspešno komuniciranje pripomore k produktivnosti. Nadrejeni bi morali poskrbeti za dodatno izobraževanje zaposlenih o poslovnem komuniciranju ter zmanjšati hrup v prostoru za boljše opravljanje dela.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komuniciranje, poslovno komuniciranje, nebesedno komuniciranje, govor
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102627 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.09.2018
Število ogledov:1605
Število prenosov:623
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF BUSINESS COMMUNICATION IN THE SELECTED ORGANIZATIONS
Izvleček:
Communication is present in everyday life. Parents and children communicate and co-workers and superiors as well. When we go to the store or drive with public transport we communicate. Through communication, we provide or receive information, ideas, opinions, and feelings. We also perceive communication with our eyes and ears. Qualified superiors in the organization need to take care of good business communication. They should be able to motivate, encourage, and compliment employees. Employees use oral and written business communication which can be learned through education provided by their superiors. Education in organizations is important because of the rapid development of technology. The goal of this bachelor’s thesis is to investigate the field of business communication. It is performed by the method of interviewing the employees in the selected organizations. Research in the selected organizations showed that business communication is successful. The employees have good relationships and professional attitudes. They can easily communicate with each other and share information, knowing that successful communication contributes to productivity. The superiors should provide better education in business communication for the employees and reduce noise in the room to achieve better working performance.

Ključne besede:communication, business communication, non-verbal communication, speech

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj