Podrobno

Vloga tržnega komuniciranja pri oblikovanju pričakovanj o kakovosti storitev v Termah Čatež d. d. : diplomsko delo
ID Cirnski, Silvija (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Cirnski-Silvija.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Cirnski]
Leto izida:2008
Št. strani:89 f.
PID:20.500.12556/RUL-10224 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(043)
COBISS.SI-ID:27475805 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1594
Število prenosov:447
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
CIRNSKI, Silvija, 2008, Vloga tržnega komuniciranja pri oblikovanju pričakovanj o kakovosti storitev v Termah Čatež d. d. : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Cirnski. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Cirnski-Silvija.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj