izpis_h1_title_alt

Doživljanje pomladi ob plesu : diplomsko delo
ID Kozorog, Julija (Avtor), ID Geršak, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5185 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Doživljanje pomladi ob plesu so predstavljene dejavnosti na temo spoznavanje pomladi. Moj cilj je bil, da otroci odkrivajo različne gibe, glede na pomladne spodbude. Otroci so skozi dejavnosti imeli možnost izražanja doživetega, čustev in razpoloženja. V prvem, teoretičnem delu, predstavljam področje plesa. Opisovala sem elemente plesa, kakšna načela in cilje poznamo, dotaknila sem se tudi vloge vzgojitelja pri izvajanju plesno–gibalnih dejavnosti. V empiričnem delu sem predstavila raziskovala vprašanja, cilje in sredstva za plesno izražanje. Predstavljenih je osem dejavnosti, ki sem jih izvajala v vrtcu. Zapisana je tudi analiza in refleksija izvedb dejavnosti. Ugotovila sem, da so otroci pri dejavnostih pokazali interes za delo. K temu je veliko pripomogla dobra motivacija. Otroci so napredovali na plesno–gibalnem področju. S svojimi predlogi in idejami so sodelovali in ustvarjali prijetno klimo. Veseli me, da so preko plesa pridobili širši pogled v pomlad.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pomlad, gibanje, domišljija, vrtec
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[J. Kozorog]
Leto izida:2018
Št. strani:37 str.
PID:20.500.12556/RUL-102193 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:12066889 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2018
Število ogledov:2055
Število prenosov:268
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Experiencing spring by dancing
Izvleček:
In this diploma thesis entitled Experiencing Spring by Dancing, activities on the topic of familiarizing with spring are presented. My goal was that children discover different movements according to spring incentives. Children had the opportunity to express their experiences, feelings and mood through the activities. In the first, theoretical part, I introduced the field of dance. I described the elements of dance, the principles and goals we know, and I also touched the role of the educator in performing dance–movement activities. In the empirical part I presented research questions, goals and means for dance expression. Eight activities, that I performed in kindergarten, are presented. The analysis and reflection of the performance of activities is also recorded. I found out that the children showed interest in the work through activities. Good motivation was the key contributor. Children progressed in the dance–movement area. With their suggestions and ideas, they cooperated and created a pleasant climate. I am pleased they have acquired a broader view into spring.

Ključne besede:pre-school child, dance, predšolski otrok, ples

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj