izpis_h1_title_alt

Pomen osebne prodaje v podjetju Smart Industries d.o.o. : diplomsko delo
ID Bonča, Sandra (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bonca2276.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenijalesna industrija, industrijsko podjetje, Smart industries, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, medorganizacijsko trženje, prodaja, direktno trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Bonča]
Leto izida:2006
Št. strani:48 str., 28 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10218 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:16451814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1377
Število prenosov:300
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:industrial enterprises, company performance, Smart Industries, business efficiency, intercompany marketing, sales, direct selling, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj