izpis_h1_title_alt

Rekonstrukcija novomedijske razstave v okolju Unity3D
ID Hrovatič, Anja (Avtor), ID Bovcon, Narvika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,46 MB)
MD5: 9CBB2D7D925CF0019F7B2A125EB2CCFC

Izvleček
V diplomskem delu opišemo izdelavo rekonstrukcije razstave Sreča Dragana Prostor, vržen iz tira v okolju Unity3D. Ukvarjali smo se s problemom dokumentacije in predstavitve novomedijske umetnosti v virtualnem računalniško generiranem 3D svetu. V delu opišemo celoten postopek izdelave virtualne galerije: na začetku razložimo postopke 3D modeliranja, ki smo jih uporabili za realizacijo izbranih objektov, nato opišemo rešitve za upodobljene teksture, lastnosti in materiale, avdio nastavitve, osvetlitev in uporabo vizualnih učinkov v okolju Unity3D. Razložimo tudi predstavitve, interakcije in simulacije interaktivnih instalacij, ki so bile del razstave, in optimizacijske postopke, katerih smo se poslužili za boljše delovanje programa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:virtualna galerija, Unity3D, novomedijska umetnost, dokumentiranje umetnosti, 3D grafika, rekonstrukcija razstave, Srečo Dragan, Prostor, vržen iz tira
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101889 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2018
Število ogledov:1145
Število prenosov:449
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reconstruction of a new media art exhibition in Unity3D
Izvleček:
In the thesis we describe how we created a reconstruction of the exhibition Space Is Out of Joint by Srečo Dragan in Unity3D. We have addressed the problem of documentation and presentation of new media art in a virtual computer generated 3D world. We describe the entire process of creating a virtual gallery. In the beginning we explain our 3D modelling procedures for the realization of selected objects, then we describe our solutions for rendered textures, properties and materials, audio settings, lighting and the use of visual effects in Unity3D. We describe the presentations, interactions and simulations for interactive installations at the exhibition and optimization techniques that we applied to ensure a smoother interaction in Unity3D.

Ključne besede:virtual gallery, Unity3D, new media art, art documentation, 3D graphics, exhibition reconstruction, Srečo Dragan, Space Is Out Of Joint

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj