izpis_h1_title_alt

Vloga in zmožnosti animacije v izobraževalnem procesu / Animirano učno gradivo
ID Švajger, Petra (Avtor), ID Černe Oven, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jenko, Radovan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,73 MB)
MD5: AA71E04A3978547A409AFF8650B8E311

Izvleček
V magistrskem delu sem raziskovala vpliv uporabe animacije v izobraževalnem procesu. Zanimalo me je, ali animacija posamezniku približa temo, ki jo preučuje, ali je učinek ravno obraten. Širši kontekst naloge je umeščen v raziskavo virtualnih učnih okolij. Sprašuje se po možnosti novih načinov poučevanja na podlagi uporabe nove tehnologije in poskuša odgovoriti na vprašanje na kakšen način lahko le-to izkoristimo za lažje podajanje učne snovi oziroma učnega gradiva. V načrtovalskem delu naloge sem oblikovala animirano učno gradivo, ki prikazuje proces destilacije, na podlagi katerega sem izvedla raziskavo o vplivu animacije na razumevanje snovi ter o prednostih takega učnega okolja. Raziskavo sem izvedla v sodelovanju s profesorico Uršo Vezjak v petih razredih Biotehniškega izobraževalnega centra Ljubljana.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, animacija, izobraževanje, znanost, virtualno, digitalno, gradivo, oblikovanje, informacijsko oblikovanje, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101798 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2018
Število ogledov:1440
Število prenosov:396
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role and potentials of animation in the educational process / Animated study material
Izvleček:
In my master's thesis I’ve been researching the role and the potential of animation in educational process. I was therefore interested in whether animation makes it easier for students to understand the topic they are studying, or if the effect is in fact opposite. In the wider context, I was aditionally researching the topic through exploration of virtual learning environments. The thesis is questioning the possibilities of new ways of teaching based upon the usage of new technology, and is trying to answer the question of how can we use this technology to transfer knowledge and learning materials in a better and easier way. In the practical part of my thesis I created an animated learning material depicting the distillation process. This was the basis for my research/study, to see how animation can influence our undestanding of the given topic and to show the advantages of such learning environment. I conducted the research in five classes of pupils from the Biotechnical educational center in Ljubljana in cooperation with professor Urša Vezjak.

Ključne besede:graphic design, visual communications, animation, education, science, virtual, digital, materials, design, information design, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj